2011.05.01. 22:16
Előretekintés
Lemondta az ügyfelem a mai találkozót. Pedig minden rendben volt, legalábbis úgy tűnt. Ez egyrészt bosszant, mert - és ezt már írtam korábban - szórakozik az időmmel, másrészt viszont tanulságos, mert rájöttem, hogy komoly gondok vannak az időpont egyeztetéssel. Hogyan…
2011.05.01. 17:43
Komolyság
Értékesítőként a legdrágább számomra az idő. Épp ezért elfogadhatatlan, hogy ha valaki szórakozik vele. No de ezt nyilván nem hozhatom akárhogy az ügyfél tudomására, hiszen ő meg letudja annyival, hogy "ha nem ad el nekem semmit, nem kap fizetést", és akkor jön…
2011.04.26. 11:52
Ügyféldilemma
Furcsa ez az egész. Egy értékesítő mindig az ügyfeleiből él. Logikus tehát, hogy ha elfogynak az ügyfelek, akkor visszajutunk a fő problémához: nincs munka, nincs kaja. Nyilván ezért több lépésből áll az egész metódus, amit egy értékesítő alkalmazhat. Először…